Контрактова площа
 
 
ТОРГУЙ ГЛОБАЛЬНО!
Контрактова площа
 

Автомобільні перевезення вантажів по Україні, до Німеччини, Польщі, Росії, Білорусії, інших країн ЄС та СНД, транспортне експедирування
Автоперевезення вантажів по Україні, до Німеччини, Польщі, Росії, Білорусії, інших країн ЄС та СНД, експедирування

Контрактова площа УкрРос є провідним професійним українським перевізником і експедитором вантажів з власним парком сучасних сертифікованих вантажних автомобілів, причепів і напівпричепів. Ми маємо більш ніж 10-річний практичний досвід надання послуг автомобільних перевезень і експедирування вантажів і завжди готові вчасно доставити Ваш вантаж по Україні, до Німеччини, Польщі, Росії, Білорусії, інших країн ЄС та СНД.

Ми пропонуємо такі транспортні та експедиторські послуги, що надаються враховуючи специфіку кожної конкретної партії вантажу:
- Внутрішні автомобільні перевезення вантажів та експедирування вантажів (транспортно-експедиторська діяльність) по Україні;
- Міжнародні автомобільні перевезення вантажів до Німеччини, Польщі, Росії, Білорусії, інших країн Європейського Союзу (ЄС) та СНД;
- Оперативне отримання ліцензії на міжнародні перевезення вантажів вантажними автомобілями;
- Реєстрація (одержання) коду (номеру) EORI;
- Підготовка комерційних, транспортних, товаросупровідних, складських документів
- Перевалка вантажу з одного транспортного засобу на інший і логістична підтримка клієнтів «від дверей до дверей» по Україні;
- Завантаження і вивантаження вантажу в/з 40 і 20-футових контейнерів (стафіровка і дестафіровка);
- Послуги, пов'язані з транспортом (забезпечення страхування вантажів, дотримання вимог гарантування доставки тощо);
- Вибір оптимального маршруту;
- Мультимодальні, унімодальних транспортування та консолідація вантажів - збирання парцельного вантажу від декількох відправників та його розподіл різним вантажоодержувачам;
- Складське зберігання на власних складських приміщеннях або ми можемо виступати для клієнтів в якості агента з найму складських приміщень;
- Консультування клієнтів з питань транспорту та дистрибуції, компетентні юридичні консультації для клієнтів з транспортування, експедирування та інших практичних питань (іноді експедитору слід проконсультуватися із своїм професійним юридичним радником).

Оперативне отримання ліцензії на міжнародні перевезення вантажів вантажними автомобілями

Починаючи з 19 червня 2016 року поновлена вимога щодо ліцензування перевезень вантажів вантажними автомобілями у міжнародному сполученні. При цьому, автомобільні перевізники, які мали строкові ліцензії на провадження діяльності з міжнародних перевезень вантажів вантажними автомобілями, термін дії яких закінчився (видані до 02.03.2010), зобов’язані отримати нові ліцензії на загальних умовах. У разі ж наявності у перевізника безстрокової ліцензії за даним видом – необхідно лише оновити ліцензійну справу. Транспортні засоби перевізника будуть включені до відповідного реєстру, який наразі використовується лише контролюючими органами, але планується, що такий реєстр стане публічним.

Здійснення міжнародних перевезень вантажів без ліцензії заборонено! Якщо перевізник здійснює міжнародне перевезення вантажів без відповідної ліцензії, до нього можуть бути застосовані значні фінансові санкції. Крім того, у такого міжнародного перевізника можуть виникнути проблеми із перетином кордону та одержанням квот (дозволів) на міжнародні перевезення вантажів.

Фахівці нашої компанії, маючи багатий досвід роботи у сфері ліцензування, нададуть вам усі необхідні послуги для того, щоб отримання ліцензії пройшло успішно та оперативно.

Більш детально тут

Реєстрація (одержання) коду (номеру) EORI

Починаючи з 1 липня 2010 року всі суб'єкти підприємницької діяльності з будь-якої країни, включно з України, Білорусі та Росії, що беруть участь в митних процедурах на території ЄС, зобов'язані реєструватися в системі реєстрації та ідентифікації економічних операторів EORI (Economic Operator's Registration and Indentification) для отримання єдиного 17-знакового ідентифікаційного коду EORI (EORI code). Номер необхідно використовувати у ході проведення всіх економічних операцій та виконання митних формальностей на території ЄС, зокрема, номер EORI треба зазначати суб’єктам зовнішньоекономічної діяльності у відповідних графах митних декларацій та перевізникам у Книжці МДП при здійсненні міжнародних вантажних перевезень, також в електронному повідомленні TIR EPD, який подається в систему NCTS (нова загальноєвропейська комп’ютеризована транзитна система). Без номера EORI в’їзд на митну територію ЄС заборонено.

З метою уникнення простоїв на кордоні при здійсненні міжнародних вантажних перевезень та затягування процесу митного оформлення, можемо оперативно одержати номер EORI (EORI number) для Вас у термін до 3 днів.

Також інформуємо, що з 17 червня 2012 року у Митному Союзі Росії, Казахстану та Білорусі вводиться обов’язкове попереднє інформування про товари, які ввозяться на митну територію Союзу автомобільним транспортом.
Наразі можливими механізмами для проведення такого попереднього електронного декларування залишаються: а) програма Міжнародного союзу автотранспорту TIR-EDP та б) внутрішні системи кожної окремо взятої країни, зокрема і реєстрація в базі економічних операторів на території ЄС (EORI).
А тому, подбавши про завчасну реєстрацію номера EORI Ваше підприємство уникне додаткових проблем при митному оформленні експорту вантажів як до країн ЄС, так і в Росію, Білорусь та Казахстан.

Переглянути рекомендаційні листи наших клієнтів: Лист 1, Лист 2, Лист 3

Журнал "Перевізник" про нас

Більш детально тут

Підготовка комерційних, транспортних, товаросупровідних, складських документів

Успіх будь-якого зовнішньоекономічного правочину залежить від правильної підготовки відповідних комерційних, транспортних, товаросупроводжувальних, складських документів. Наші досвідчені професіонали допоможуть Вам підготувати такі документи:

- рахунок-фактуру (інвойс), специфікацію, пакувальний аркуш і т.п.;
- авіа-, залізничну (КОТІФ та СМГС), товаротранспортну (ТТН) й міжнародну товаротранспортну накладну (CMR), книжку МДП (TIR Carnet), коносамент (B/L);
- розписку експедитора про приймання вантажу ФІАТА, сертифікат експедитора про транспортування вантажу FIATA, складське свідоцтво ФІАТА, інструкції клієнта з експедирування вантажу FIATA, Мультимодальний транспортний коносамент ФІАТА, необоротну мультимодальну транспортну накладну FIATA;
- складське свідоцтво, подвійне складське свідоцтво, а також інші документи.

Наші переваги:
• наявність необхідного устаткування, вантажних автомобілів і кваліфікованого персоналу для обслуговування клієнтів при звичайних та пікових періодах діяльності;
• правильне управління парком вантажних автомобілів;
• стабільне робота для підтримки високого технологічного рівня та обслуговування устаткування, вантажних автомобілів і персоналу, необхідного для виконання транспортних завдань.

Якщо Ви бажаєте отримати професійну допомогу в галузі автоперевезень, відправити заявку або замовити будь-яку з перерахованих вище послуг, будь ласка надсилайте нам запит на info@kpl.net.ua або телефонуйте за номером +380 44 3311136


Нижче ми пропонуємо огляд правового регулювання в Україні автомобільних перевезень та експедирування вантажів:

Законодавча база автомобільних перевезень вантажів в Україні

Законодавство, що регулює питання автомобільних транспортних перевезень в Україні є досить складним. Воно включає в себе законодавство колишнього СРСР, чинні нормативно-правові акти, а також положення міжнародних договорів, ратифікованих Україною і впроваджених до української правої системи. Тому, спірні ситуації щодо договорів міжнародного перевезення, як питання позовної давності та порядку подачі позовів у спорах, пов'язаних з міжнародними автоперевезеннями, регулюються міжнародними договорами, до яких Україна приєдналася і транспортними кодексами (статутами). Оскільки Україна вступила до СОТ, ринок транспортних послуг, а саме послуги з перевезення вантажів, зростає пропорційно розвитку експорту та імпорту товарів по Україні.

Автомобільний транспорт в Україні регулюється Законом України "Про автомобільний транспорт" від 5 квітня 2001 р. № 2344-III зі змінами («Закон про автотранспорт»), який регулює питання загальної організації та експлуатації автомобільного транспорту. Крім того, всі питання, пов'язані з перевезеннями вантажними автомобілями всебічно регулюється Статутом автомобільного транспорту Української Радянської Соціалістичної Республіки від 27 червня 1969 року зі змінами, який залишається чинним в Україні і який регулює широке коло питань, що стосуються організації та здійснення автоперевезень, відповідальність сторін тощо. Крім того, всі перевізники при наданні автотранспортних послуг також зобов'язані дотримуватися Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджені наказом Міністерства транспорту № 363 від 14 жовтня 1997 із змінами.

Відповідно до Правил державної реєстрації та обліку автомобілів, автобусів, а також машин, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1388 від 07 вересня 1998 року, всі автомобілі і напівпричепи підлягають державній реєстрації у відповідних органах державної автомобільної інспекції Міністерства внутрішніх справ. Без державної реєстрації експлуатація транспортного засобу заборонена. За цими правилами, якщо кількість транспортних засобів, якими володіють юридичні особи, перевищує 15 одиниць, які знаходяться в межах території одного поселення, має бути створений автомобильний парк. Створення парку вантажних автомобілів є умовою для державної реєстрації таких транспортних засобів.

Що стосується міжнародних перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом, слід також враховувати норми міжнародних договорів України. В даний час Україна є учасником низки двосторонніх договорів (наприклад, з Казахстаном, Швецією, Іраном, Литвою), які стосуються автоперевезень.

Крім того, Україна приєдналася до низки багатосторонніх міжнародних договорів щодо сприяння міжнародному перевезенню вантажів автомобільним транспортом. Одним з основних договорів є Конвенція про договір міжнародного дорожнього перевезення вантажів від 19 травня 1956 року. Україна приєдналася до Конвенції про договір міжнародного перевезення вантажів автомобільним транспортом, від 19 травня 1956 року відповідно до Закону України "Про приєднання до Конвенції про договір міжнародного перевезення вантажів автомобільним транспортом» від 1 серпня 2006 № 57-V. Відповідно до листа Міністерства закордонних справ України від 16 травня 2007 р. № 72/14-612/1-1559 Конвенція набула чинності для України 17 травня 2007 року. Конвенція запроваджує єдину форму міжнародної автотранспортної накладної, яка засвідчує факт здачі-приймання товару, а також договірних відносин між сторонами. Однак, Україна не ратифікувала Протокол до вказаної Конвенції від 1978 року, який збільшив межі відповідальності перевізника, так само як і не приєдналася до Додаткового протоколу від 2008 року щодо запровадження електронної форми автотранспортної накладної.

Іншим важливим договором є Конвенція про міжнародне перевезення вантажів із застосуванням книжки МДП від 14 листопада 1975 року. Україна має зобов'язання за Конвенцією МДП як правонаступник СРСР. Верховна Рада України погодилася на участь України в Конвенції МДП відповідно до Закону України "Про участь України в Конвенції про міжнародне перевезення вантажів із застосуванням книжки МДП (Конвенція МДП 1975 року)" від 15 липня 1994 року № 117-97/BP. Конвенція істотно спрощує митні процедури для автотранспортних засобів, що транспортують вантажі шляхом запровадження книжок МДП, які дають можливість таким транспортним засобам перетнути кордон 4-х країн, якщо загальна сума обов'язкових платежів по вантажам не перевищує 50.000 доларів США. Цей ліміт збільшено для України і він зараз складає 60,000 євро.

Товари, багаж, пасажири і пошта можуть перевозитися шляхом поєднання різних видів транспорту в рамках одного транспортного документа, що називається мультимодальним перевезенням.

За договором перевезення вантажу перевізник зобов'язаний доставити товари відправника до пункту призначення в межах встановленого законодавством чи договором строку та передати його уповноваженій на отримання товару одержувачем особі, а відправник зобов'язаний сплатити за перевезення вантажів визначену ціну.

За договором перевезення пасажирів і багажу, перевізник зобов'язаний доставити пасажира до пункту призначення, а в разі бронювання багажу - також доставити багаж у пункт призначення і передати особі, яка несе відповідальність за його отримання, а пасажир зобов'язаний заплатити за перевезення визначену ціну, а в разі бронювання багажу - також оплатити його перевезення. Укладення договору на перевезення пасажира та багажу підтверджується видачею відповідного квитка та багажної квитанції, форми яких встановлюються відповідно до законодавства.

Послуги автоперевезення вантажів підлягають ліцензуванню. Вимоги до отримання ліцензій і необхідні процедури визначено в "Ліцензійних умовах комерційної діяльності, пов'язаної з наданням послуг з перевезення пасажирів і вантажів за видами робіт, як це визначено Законом України "Про автомобільний транспорт", прийнятих спільним наказом Держкомпідприємництва і Міністерства транспорту 1 лютого 2008 р. № 9/119 з внесеними правками. Такі ліцензії видаються Головною державною інспекцією автомобільного транспорту.

Юридичні особи іноземних держав (нерезиденти), які мають намір надавати транспортні послуги на території України повинні взяти до уваги, що відповідно до українського законодавства, яке регулює підприємницьку діяльність, нерезиденти і українські юридичні особи мають рівні права. А саме, нерезиденти мають право набувати у власність рухоме майно, необхідне для здійснення такої діяльності. Тим не менш, іноземні компанії повинні мати на увазі, що для перевезення залізничним, морським, внутрішнім водним, повітряним, автомобільним транспортом та для транспортування нафти, нафтопродуктів магістральними трубопроводами, транспортування природного газу трубопроводами - всі підлягають ліцензуванню уповноваженими державними органами України. Відповідно, автотранспортні ліцензії видаються Головною державною інспекцією автомобільного транспорту. Ліцензії в галузі залізничного транспорту видаються Міністерством транспорту України. Ліцензії в галузі повітряного транспорту видаються Державним департаментом авіаційного транспорту України. Ліцензії в галузі морського і внутрішнього водного транспорту видаються Державним департаментом морського і річкового транспорту України.

Для отримання ліцензії на перевезення певного виду транспорту, компанія повинна відповідати ліцензійним вимогам, встановленим для кожного типу транспорту. Таким чином, існують ліцензійні вимоги для надання послуг з перевезення пасажирів і вантажів річковим і морським транспортом; ліцензійні вимоги для надання послуг з перевезення пасажирів і вантажів автомобільним транспортом, ліцензійні вимоги для надання послуг з перевезення пасажирів та вантажів залізничним транспортом; ліцензійні вимоги для надання послуг з перевезення пасажирів, вантажів повітряним транспортом. Ліцензійні вимоги зазначені вище запроваджують певні умови для організаційно-правової форми та розміру статутного капіталу компанії, яка має намір отримати ліцензію і надавати транспортні послуги.

Тарифи на перевезення автомобільним транспортом також під державним контролем. Відповідно до статті 10 Закону про автотранспорт, тарифна політика на автотранспорті повинна задовольняти підприємницький інтерес, розвиток автомобільного транспорту і стимулювати впровадження новітніх технологій. З цією метою Міністерство транспорту затверджує методику розрахунку тарифів на послуги автомобільного перевезення.

Особливі умови передбачені для перевезення небезпечних вантажів (вибухових речовин, зброї, отруйних, легкозаймистих, радіоактивних та інших небезпечних речовин). Вони регулюються Законом «Про перевезення небезпечних вантажів» і Європейською угодою про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів 2000 року.

Нормативно-правовоа база транспортно-експедиторської діяльності в Україні

Закон України "Про транспортно-експедиторську діяльність" від 1 липня 2004 р. № 1955-IV із змінами («Закон про експедирування») є основним законодавчим актом у даній галузі, який встановлює принципи і загальні положення про транспортно-експедиторську діяльність, права, обов'язки та відповідальність сторін угоди про експедирування вантажів, правові відносини, що випливають з експедирування всіма видами транспорту, крім трубопровідного транспорту тощо. Зазначений Закон застосовується також, якщо перевізник виступає як експедитор.

Експедиторська діяльність визначається як комерційна діяльність з надання експедиторських послуг як для організації і забезпечення експорту, імпорту або транзиту, так і транспортування вантажів. Експедиторська діяльність здійснюється експедитором за дорученням і за рахунок клієнта відповідно до угоди про експедирування вантажів, укладеної між сторонами. Місцеві експедитори несуть відповідальність за підготовку пакету документів, які будуть направлені в місцеві митні органи, банки та імпортерам. Як фізичні, так і юридичні особи незалежно від форми власності (як резиденти, так і нерезиденти) можуть виступати в якості експедиторів. Комерційні підприємства, що надають експедиторські послуги, можуть мати: (а) склади, (б) різні види транспорту, (в) контейнери, (г) виробничі приміщення тощо. Крім того, експедитори мають право залучати третіх осіб для виконання своїх зобов'язань за договором експедирування і взаємодіяти з вказаним третім особам від власного імені або імені свого клієнта. Закон про експедирування визначає види експедиторських послуг. Транспортно-експедиторські послуги повинні бути надані експедитором клієнту при експорті з України, імпорті в Україну, транзитного проїзду через територію України або інших держав, внутрішніх перевезеннях по території України.

Експедитори можуть виступати як агент і перевізник. Відповідно до Закону про ліцензування, експедитор повинен отримати ліцензію на автоперевезення тільки якщо він виступає в якості перевізника, тобто, якщо експедитор не надає транспортні послуги, ліцензія не потрібна.

За договором про експедирування вантажів експедитор зобов'язаний за плату або за рахунок клієнта виконати або організувати надання послуг, передбачених договором, пов'язані з транспортуванням товару. Договір про експедирування вантажів також може передбачати надання додаткових послуг (навантаження і вивантаження, сплата митних платежів, зберігання вантажів і виконання митних формальностей). У торгівлі такі послуги називаються логістичними. Більш детально про термінологію в галузі транспорту та логістики див. тут

   
 
© ТОВ УкрРос 1993-2017. Всі права захищено.
 
 

Rambler's Top100