Контрактова площа
 
 
ТОРГУЙ ГЛОБАЛЬНО!
Контрактова площа
 

Митно-брокерські послуги, Митні брокери в Києві та Київській області, Митне оформлення, Консультування з митних питань, юристи в галузі міжнародної торгівлі (комерції)

Митно-брокерські послуги, Митні брокери в Києві та Київській області

Оперативне одержання номеру EORI
Облік на митниці, акредитація (перереєстрація) в митних органах
Митне оформлення, Декларування усіх типів товарів в усіх митних режимах
Митне оформлення специфічних товарів
Імпорт та експорт транспортних засобів
Підготовка та подання митним органам документів контролю доставки товарів (ПП/ПД)
Одержання книжок (карнетів) ATA/CPD для тимчасового ввезення-вивезення товарів
Комплексне супроводження операцій з давальницькою сировиною в Україні
Тимчасове ввезення іноземцями транспортних засобів в Україну без сплати митних платежів
Внесення торговельних марок в Митний реєстр об’єктів інтелектуальної власності
Класифікація та кодування товару
Визначення митної вартості, Нарахування та оптимізація митних платежів
Дотримання заходів нетарифного регулювання, експортно-імпортного контролю
Проходження експортного контролю (Товари військового призначення та подвійного використання)
Аудит зовнішньоекономічної діяльності
Представництво інтересів у судах під час спорів з митними органами
Підготовка комерційних, транспортних, товаросупровідних, складських документів
Товари імпортовані в якості майнового внеску до статутного капіталу
Консультування у галузі зовнішньоекономічної діяльності та митного права
Підготовка довідки про митні платежі та нетарифне регулювання при імпорті товара


Контрактова площа УкрРос є ліцензованою митно-брокерською фірмою, що надає повний комплекс митно-брокерських послуг, консультування та підтримки імпортерів й експортерів у галузі міжнародної торгівлі. Наша мета полягає у створенні умов для клієнта, за яких усі митні процедури здійснюються вчасно, належно та на високому рівні. З нашим досвідченим персоналом, ми маємо можливість надавати комплексне клієнтське обслуговування в усіх сферах зовнішньоекономічної діяльності, забезпечувати оперативне проходження Вашими вантажами усіх митних процедур, сплачуючи при цьому мінімально допустимі платежі у відповідності до чинного законодавства.

Слід зазначити, що митні процедури та формальності в Україні досить часто є серйозною перешкодою для торгівлі через: 1) надмірні запити документів, 2) перекласифікацію товарів для тарифних цілей, 3) довільного та необгрунтованого визначення митної вартості (систематичне відхилення задекларованої імпортером вартості товару або визначення вартості на основі мінімальних цін із закритих джерел).

Професійні знання та практичний досвід фахівців нашої фірми є запорукою успішного вирішення усіх складних питань митного оформлення. Залишаючись впродовж багатьох років надійним партнером імпортерів та експортерів пропонуємо Вам такі митно-брокерських послуги:


Ознайомитись з презентацією про наші митно-брокерські послуги


Оперативне одержання номеру EORI

Починаючи з 1 липня 2010 року всі суб'єкти підприємницької діяльності з будь-якої країни, включно з України, Білорусі та Росії, що беруть участь в митних процедурах на території ЄС, зобов'язані реєструватися в системі реєстрації та ідентифікації економічних операторів EORI (Economic Operator's Registration and Indentification) для отримання єдиного 17-знакового ідентифікаційного коду EORI (EORI code). Номер необхідно використовувати у ході проведення всіх економічних операцій та виконання митних формальностей на території ЄС, зокрема, номер EORI треба зазначати суб’єктам зовнішньоекономічної діяльності у відповідних графах митних декларацій та перевізникам у Книжці МДП при здійсненні міжнародних вантажних перевезень, також в електронному повідомленні TIR EPD, який подається в систему NCTS (нова загальноєвропейська комп’ютеризована транзитна система). Без номера EORI в’їзд на митну територію ЄС заборонено.

З метою уникнення простоїв на кордоні при здійсненні міжнародних вантажних перевезень та затягування процесу митного оформлення, можемо оперативно одержати номер EORI (EORI number) для Вас у термін до 3 днів.

Також інформуємо, що з 17 червня 2012 року у Митному Союзі Росії, Казахстану та Білорусі вводиться обов’язкове попереднє інформування про товари, які ввозяться на митну територію Союзу автомобільним транспортом.
Наразі можливими механізмами для проведення такого попереднього електронного декларування залишаються: а) програма Міжнародного союзу автотранспорту TIR-EDP та б) внутрішні системи кожної окремо взятої країни, зокрема і реєстрація в базі економічних операторів на території ЄС (EORI).
А тому, подбавши про завчасну реєстрацію номера EORI Ваше підприємство уникне додаткових проблем при митному оформленні експорту вантажів як до країн ЄС, так і в Росію, Білорусь та Казахстан.

Переглянути рекомендаційні листи наших клієнтів: Лист 1, Лист 2, Лист 3

Журнал "Перевізник" про нас

Більш детально тут

Облік на митниці, акредитація (перереєстрація) в митних органах

Усі суб’єкти господарської діяльності (включно з фізичними особами підприємцями), які планують здійснювати зовнішньоекономічну діяльність, зобов’язані стати на облік (пройти акредитацію) у відповідних митних органах за місцем державної реєстрації. Будь-яка зовнішньоекономічна діяльність має здійснюватися на підставі Облікової картки суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності й без такого обліку (акредитації) на митниці буде неможливою.

У разі зміни даних (наприклад, фактичної або юридичної адреси, керівництва тощо), зазначених в Обліковій картці (окрім зміни назви суб’єкта підприємницької діяльності), протягом тижня оновлена інформація має бути повідомлена митниці шляхом направлення трьох примірників нової облікової картки та документів, що підтверджують такі зміни.

У випадку надання необхідного пакету документів, ми можемо протягом одного дня поставити Вашу організацію на облік (пройти акредитацію) в Київській регіональній митниці, Київській обласній митниці, Центральній енергетичній, Київській Центральній Спеціалізованій та Бориспільській митницях, або внести зміни до відповідної Облікової картки.

Митне оформлення, Декларування усіх типів товарів в усіх митних режимах

Митне оформлення та декларування є одним з головних напрямків нашої діяльності. Усі товари, що імпортуються або експортуються, знаходяться під митним контролем та підлягають митному та прикордонному контролю, які здійснюються митними та іншими контролюючими органами на предмет відповідності митним правилам та іншим нормам українського законодавства. Швидкість митного оформлення залежить переважно від природи та кількості товару, правильності та повноти товарно-супровідних документів, наданих імпортером. Митниця прийматиме лише ті декларації, що належно оформлені, підписані та підтверджені необхідними супровідними документами. Належне оформлення такої документації під час декларування допоможе проведенню митного оформлення товару та завершення митних процедур, уникненню штрафних санкцій, затримок та додаткових витрат. Крім того, перед подачею декларації на товари декларанту треба нарахувати та сплатити мито, податки та збори.

Ми допоможемо Вам підготувати необхідний пакет товарно-супровідних документів та подати належно оформлену декларацію митної вартості, вантажну митну декларацію на товар, що підлягає декларуванню, з точним кодом УКТ ЗЕД та правильно визначеною митною вартістю відповідно до чинного законодавства для проходження митного контролю та процедур в законодавчо визначені терміни для усіх типів товарів в усіх митних режимах y митницях відправлення, транзиту і призначення:

1) Імпорт (IM40);
2) Експорт (EK10 - митний режим, який застосовується щодо товарів, які мають статус товарів у вільному обігу, вивозяться з митної території та призначені для того, щоб постійно залишатися за її межами);
3) Транзит (TR80 - товари транспортуються під митним контролем з митного органу відправлення в митний орган призначення. Товари, які перевозяться згідно з режимом митного транзиту, не обкладаються митами та податками при дотриманні встановлених митною службою умов та наданні всіх необхідних гарантій);
4) Тимчасове ввезення (IM31) / вивезення (EK32) - Товари з умовним повним або частковим звільненням від сплати ввізних мита та податків без будь-яких змін, за винятком звичайного зносу в результаті їхнього використання);
5) Ре-імпорт (IM41);
6) Ре-експорт (EK11);
7) Митний склад (IM74);
8) Переробка на митній території України (IM51);
9) Переробка за межами митної території України (EK61);
10) Спеціальна митна зона (IM71);
11) Магазин безмитної торгівлі (IM72);
12) Відмова на користь держави (IM75);
13) Знищення або руйнування (IM76).

Чи підготували ви необхідну документацію для митного оформлення?

Випуск товару у вільний обіг буде оперативним за умови правильного оформлення декларації на товари та відповідності необхідних підтверджуючих документів встановленим вимогам та даним, наведеним у декларації, а також якщо товари не підпадають під дію будь-яких заборон чи обмежень. Усіх цих вимог має бути дотримано до того, як товар буде випущено митницею. Оскільки втрачений час означає втрачений прибуток, швидке та надійне митне оформлення економить Вам значні кошти та час, а також зменшує вартість митного оформлення. Товар, що прибуває в Україну з перевізником повинен бути розмитнений власником, уповноваженими представниками або брокерами або вантажоодержувачем. Митні брокери є єдиними особами, уповноваженими законом діяти як агенти імпортерів у проведенні ними митних справ.

Професійно оформимо специфічні товари, як зразки, що не мають комерційної вартості або мають мізерно малу вартість, поштові та міжнародні експрес відправлення, особисті речі, несупроводжуваний багаж, гуманітарна допомога, фармацевтичні товари, зброя, комплексні інвестиції, брак, надлишкові товари, що підлягають заміні або які прийшли у непридатність, зіпсовані або ушкоджені у результаті аварії або форс-мажорних обставин тощо. Товари, які митниця визнає повністю без комерційної вартості на час ввезення в Україну через пошкодження або зіпсуття вважаються такими що не підлягають імпорту, мито на такі товари не нараховується. На превеликий жаль для багатьох «імпортерів» ми працюємо лише із законним імпортом та не займаємося контрабандними, контрафактними, забороненими товарами, а також операціями, що ведуть до порушення митних правил України.

Також пропонуємо повний комплекс митно-брокерських послуг щодо імпорту та експорту транспортних засобів (автомобілі, вантажівки, морські та повітряні судна, інші транспортні засоби).

До прибуття імпортних товарів мають бути вжиті певні заходи попереднього митного контролю у митниці призначення (наприклад, гарантія для покриття можливих сум мита, податків та зборів, що нараховуються). Зокрема, до прибуття товару імпортер або його уповноважений агент мають завчасно надати митному органу в паперовому та електронному варіанті інформацію про прибуття товару. Для прискорення даного процесу ми готові взяти на себе здійснення заходів попереднього контролю, які передують поданню митної декларації на товари, шляхом підготовки та подачі митним органам попередніх декларацій або попередніх повідомлень (документи контролю доставки - ПП/ПД), що вимагаються законодавством для перетинання товаром кордону. Також можемо допомогти з оформленням гарантійних зобов’язань, які вимагаються митними органами для забезпечення сплати мита, податків, зборів, що нараховуватимуться в процесі митного оформлення, допомогти забезпечити огляд та випуск товарів для уникнення проблеми з митним оформленням в пункті призначення.

Оскільки Україна є стороною Стамбульської конвенції про тимчасовий допуск, одержання книжок (карнетів) ATA/CPD дає можливість тимчасово ввезти/вивезти певні типи товарів без сплати митних платежів (як професійне обладнання, товари для демонстрації на виставках, ярмарках або на подібних заходах, транспортні засоби для тимчасового використання). Таким чином, якщо Ви бажаєте тимчасово ввезти або вивезти з/на території України товари без сплати митних платежів терміном до 1 року, ми можемо допомогти Вам одержати книжку (карнет) ATA/CPD. Даний документ зекономить час та гроші, адже він звільняє від необхідності проходження ряду бюрократичних процедур (надання гарантійних зобов’язань митниці, оформлення митної декларації), допомагає уникнути сплати мита та податків, але існує обов’язок імпортера довести умовне звільнення від мита.

Крім того, якщо митне оформлення товарів або транспортних засобів проводитиметься в іншому місці, ніж місце державної реєстрації, імпортер має одержати лист-узгодження від митниці, на якій його акредитовано. Не одержання даного дозволу призведе до затримки випуску товару у вільний обіг. Ми можемо оперативно допомогти Вам одержати лист-узгодження від митниці акредитації.

Ставки за зберігання можуть бути високими, а товар може розміщуватися на МЛС і не підлягати імпорту. Митниця конфіскує незадекларовані товари і ТЗ. Якщо вантаж не затребувати протягом 3 місяців, він продається через аукціон. Це лише стислий огляд митних вимог, якщо потребуватимете більш детальну інформацію, звертайтеся до нас.

Комплексне супроводження операцій з давальницькою сировиною в Україні

У сучасних умовах глобального ринку, всі компанії намагаються скоротити витрати будь-яким можливим способом. Один зі способів - аутсорсинг. Операції з давальницькою сировиною в Україні дозволяють швидко й ефективно оптимізувати витрати, тому що виробництво мігрує в ті країни, які можуть запропонувати менші витрати. За останні кілька років багато іноземних компаній усвідомили такі переваги й переносять своє виробництво в Україну. Оскільки робоча сила кваліфікована, але менш розбещена величезними гонорарами, що є незаперечною перевагою України в порівнянні з високорозвиненими країнами, давальницькі операції заощаджують іноземцям величезні кошти й час.

Переробка на митній території України є складним процесом та може включати обробку, монтаж, збирання, запуск, наладку, виробництво, переробку або ремонт з наступним вивезенням напівфабрикатів або готової продукції, які можуть оплачуватися коштами або частиною готової продукції та/або давальницької сировини.

Імпортна давальницька сировина та готова продукція, виготовлена з неї, не підлягає оподаткуванню ввізним митом та податками, а також не підпадає під заборони та обмеження економічного характеру у випадку дотримання умов та формальностей.

Для застосування преференційного режиму мінімальна вартість давальницької сировини в розмірі 20% та критерій достатньої переробки (суттєва операція з виробництва або переробки товарів, визнана достатньою для надання їм основних характеристик) мають бути виконані.

Переробка давальницької сировини має відбутися протягом року за технологічною схемою. Якщо готова продукція вивезена, імпортні мита, податки та збори не будуть стягуватися.

Ми можемо професійно супроводжувати усі Ваші операції із давальницькою сировиною в Україні «під ключ», включно з розробкою належної договірної бази, одержання необхідних дозволів, представництва Ваших інтересів у відносинах з митними та податковими органами тощо.


Тимчасове ввезення іноземцями транспортних засобів в Україну без сплати митних платежів

Відповідно до митного законодавства іноземець може на період до 1 року ввезти в Україну для власного використання транспортний засіб без сплати митних платежів (з можливістю продовження даного строку). Отже, якщо Ви бажаєте безплатно ввезти в Україну своє Феррарі, Поршe або інше авто, ми можемо підготувати для цього усю необхідну документацію. Інакше, іноземцю доведеться сплатити 10% ввізного мита, 20% ПДВ та акцизний збір залежно від «віку» автомобіля та об’єму його двигуна, що разом складатиме більше 50% вартості транспортного засобу.

Якщо потребуєте додаткову пораду або тлумачення закону консультуйтеся з юристом.

Див. зразок митної декларації на тимчасове ввезення авто
Див. зразок митної посвідки на тимчасове ввезення автомобіля

Внесення торговельних марок в Митний реєстр об’єктів інтелектуальної власності

Якщо Ваш бізнес потерпає від контрафактних товарів або інших заходів недобросовісної конкуренції, українське митне законодавство надає прекрасну можливість зупинити їх на кордоні. Ми можемо допомогти Вам звернутися до Державної митної служби України з необхідним пакетом документів для внесення вашої торговельної марки в Митний реєстр та одержання відповідного свідоцтва.

Надалі якщо митниця визначить, що зареєстровані товари імпортуються з порушенням прав на торговельну марку, тобто будь-якою юридичною особою, окрім власника марки або його уповноваженої особи (офіційні імпортери, дилери, дистриб’ютори тощо), ввезення таких товарів буде призупинено на кордоні з невідкладним повідомленням про це власника або уповноваженої особи. Контрафактні товари підлягають вилученню та знищенню. Оскільки ефективність даного засобу правового захисту підтверджено практикою, він може представляти особливий інтерес для тих компаній, які володіють відомими брендами та піклуються про їх репутацію. Товари із контрафактними ТМ підлягають конфіскації та реалізації.

Класифікація та кодування товару

Кожна країна має власну складну товарну номенклатуру. Належна класифікація за Гармонізованою системою опису та кодування товарів (ГС) або Українським класифікатором товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТЗЕД) є обов’язковою умовою для безпроблемного митного оформлення. Імпортер або його агент мають визначити код товару, що імпортується. Це досить складний процес, бо існує більше 10.000 різних класифікаційних позицій і лише одна правильна. Класифікація та країна походження товару впливатимуть на рівень ввізного мита, а також на застосування пільгової чи преференційної ставок мита.

При імпорті або експорті будь-якого товару, належна класифікація та кодування є передумовою для безперебійного митного оформлення і швидкого виконання необхідних процедур, що дозволить надалі уникнути спорів з митними органами та додаткових витрат (простій, складське зберігання, претензії третіх осіб тощо). Для уникнення можливих значних затримок, суттєвих непередбачуваних витрат, додаткових надмірних зусиль та упущеної вигоди, дуже часто необхідно підтвердити класифікацію товару попереднім рішенням про класифікацію товару митних органів ще до імпорту або експорту. Щоб упередити виникнення даних проблем ми можемо оперативно визначити правильний код Вашого товару, підтверджений відповідною документацією Торгово-промислової палати або спеціалізованої установи Державної митної служби України – Центральним митним управлінням лабораторних досліджень та експертної роботи. Попереднє рішення цих установ про класифікацію товару значно спростить відносини з митними органами. Належним чином описаний та класифікований товар є одним з найважливіших факторів, що впливає на швидкість проходження митних процедур, уникнення ускладнень, затримок та можливо, навіть, накладення штрафних санкцій.

Класифікація є дуже складним процесом. Якщо митниця встановить, що товар відрізняється від зазначеного опису по кількості або вартості, або класифікація товарів є неправильною, чи що інша ставка мита, ніж та, яку зазначено імпортером, вона може змінити код із вищою ставкою. Якщо митниця визначає, що імпортер навмисно не правильно класифікував свій товар, він може нести відповідальність. Тарифна класифікація може бути неправильною, тому що це не узгоджується з встановленими і єдиними правилами класифікації такої складності. Якщо імпортер не впевнений, як правильно класифікувати товар, він може подати заявку в письмовій формі для обов’язкової попередньої класифікації.

Перед імпортом переконайтеся, що обов’язкова попередня класифікація була одержана у посадової особи митного органу. Щоб уникнути затримок, ваш запит повинен бути як можна більш повним. Якщо зразок руйнується під час лабораторного аналізу, він не може бути повернутий. Запит на тарифну класифікацію повинен включати наступну інформацію:
• повний технічний опис товарів. Направляйте зразки, специфікації, схеми та інші матеріали, які будуть корисні,
• Вартість матеріалів в їх відповідних кількостях, зазначених у відсотках, якщо це можливо,
• опис основного використання товарів,
• Інформацію про комерційні, наукові або загальні дані, які можуть бути корисні і
• Будь-яка інша інформація, яка може мати відношення або потрібна для цілей тарифної класифікації.

Визначення митної вартості, Нарахування та оптимізація митних платежів

Імпортер має задекларувати митну вартість свого товару та сплатити ввізне мито, 20% ПДВ та, якщо вимагається, акцизний збір і митні збори. Усі ці обов’язкові митні платежі нараховуються та стягуються на підставі задекларованої митної вартості товару:
- За ціною угоди (основний метод визначення митної вартості);
- Метод вартості ідентичних товарів (2 метод визначення митної вартості);
- Метод вартості подібних товарів (3 метод визначення митної вартості);
- Метод віднімання вартості (4 метод визначення митної вартості);
- Метод додавання вартості (5 метод визначення митної вартості);
- Резервний метод (тільки якщо інші методи неможливо використати).

Чи одержували ви рішення митниці щодо митної вартості товару?
Чи ви переконалися що усі обов’язкові затрати, що пов’язані з імпортом задекларовані митниці (комісія, непрямі платежі, знижки, роялті)?

Іноземні експортери, що прагнуть імпортувати свій товар в Україну, повинні чітко усвідомлювати, що процедура визначення митної вартості в нашій державі ускладнена вимогою враховувати роялті, інші ліцензійні платежі, транспортні, страхові, комісійні та інші понесені витрати. Якщо митниця дійде висновку, що задекларована митна вартість занижена, вона підніме її на підставі наявних статистичних даних, які у переважній більшості випадків вищі звичайних ринкових цін. Оскільки такі дії можуть мати прямий негативний вплив на комерційні інтереси імпортера, належне визначення та оптимізація митної вартості створюють підґрунтя для конкурентних переваг. Повернення мита та податків здійснюється у випадках, коли встановлено, що відбулася надмірна сплата. Повернення сплаченого ПДВ може бути здійснено та податок відшкодовано через вхідний податковий кредит.

На підставі ґрунтовного аналізу, оцінки та аргументації митні платежі на практиці можуть бути законно мінімізовані. Ми можемо допомогти Вам у цьому шляхом:

- Попереднього нарахування мита та податків, що стягуватимуться з експортно-імпортних операцій;

- Визначення країни походження, що впливає на преференційне походження (операції, що наділяють товар походженням, критерій зміни тарифної класифікації, критерій зміни вартісної частки, критерій переробки чи виробництва);

- Одержання преференційного безмитного оформлення товарів як внеску до статутного фонду підприємства;

- Консультування щодо визначення митної вартості, встановлення правильного коду товару за УКТ ЗЕД за найнижчими законодавчо допустимими ставками, застосування належної ставки мита, можливості використати преференційні чи пільгові ставки, безмитного ввезення, спеціальних видів мита, застосування Узагальненої системи преференцій (GSP), тощо;

- Одержання рішень та офіційних документів від митних органів та інших експертних установ про правильність класифікації товару, визначення країни походження, що дозволять уникнути ускладнень при імпорті товарів
.

Дотримання заходів нетарифного регулювання, експортно-імпортного контролю

Значна кількість товарів підпадає під застосування заходів нетарифного регулювання перед їх випуском у вільний обіг. Дотримання норм експортно-імпортного контролю завжди було проблематичним, бо українські контролюючі органи суворо перевіряють відповідність імпортних товарів нетарифним заходам, цілому ряду національних стандартів, технічних регламентів шляхом проведення численних інспекцій та доглядів. Наші досвідчені юристи та митні консультанти можуть допомогти Вам (шляхом одержання необхідних дозволів, висновків та сертифікатів) у дотриманні таких заходів нетарифного регулювання та контролю:

- Одержання імпортних/експортних, автоматичних і неавтоматичних ліцензій, а також тарифних/нетарифних квот (товар що підпадає і не підпадає під квоти) - див. експортну ліцензію;
- Стандарти, сертифікація, оцінка відповідності, тестування, маркування - див. сертифікат відповідності;
- Санітарно-епідеміологічний (наприклад, одержання гігієнічного висновку) - див. висновок санітарно-епідеміологічної експертизи;
- Ветеринарний;
- Фітосанітарний;
- Екологічний та Радіологічний;
- Гемологічний;
- Енергозбереження;
- Валютний контроль та обмеження;
- Дозволи та висновки Укрчастотнагляду, Мінприроди тощо.

Більш детально про реєстрацію дієтичних (харчових) добавок (проходження санітарно-епідеміологічної експертизи) клацніть тут

Без належного дотримання усіх цих заходів (потребується імпортна ліцензія та підпадає під квоти чи ні) товари не буде випущено митницею, що призведе до значних витрат з боку імпортера. Отже, коли маєте справу з українськими митними органами надзвичайно важливо одержати попередню професійну консультацію. Ми допоможемо Вам визначити можливі ембарго, заборони, вимоги щодо ліцензування та квотування та інші нетарифні бар’єри, що застосовуються при імпорті чи експорті конкретного товару. Ми можемо забезпечити дотримання Вами заходів нетарифного регулювання щодо імпортованих товарів.

Наші послуги у галузі експортного контролю включають: представлення інтересів клієнтів перед Державною службою експортного контролю України, Міністерством оборони України, Міністерством освіти і науки України та перед будь-якими іншими органами з питань реєстрації як суб’єкта здійснення міжнародних передач товарів, зокрема, військового призначення або подвійного використання та інших товарів, міжнародні передачі яких підлягають державному експортному контролю, акредитації на провадження на постійній та/або професійній основі посередницької діяльності у сфері трансферу технологій, а також одержання дозволів або висновків на експорт (реекспорт), імпорт, тимчасове ввезення (вивезення), транзит товарів військового призначення або подвійного використання або листів-роз’яснень, посвідчень про реєстрацію (свідоцтв), висновків на проведення переговорів, пов'язаних з укладенням зовнішньоекономічних договорів (контрактів) про здійснення міжнародних передач товарів військового призначення та подвійного використання, проходження попередніх та будь-яких інших експертиз, що можуть вимагатися, створення внутрішньофірмової системи експортного контролю та її державної атестації.

Ми можемо допомогти Вам оперативно одержати такі документи експортного контролю:

Посвідчення Державної служби експортного контролю України про реєстрацію в системі експортного контролю та лист-роз’яснення до нього
Дозвіл Державної служби експортного контролю України на міжнародну передачу контрольованих товарів (військового призначення або подвійного використання)
Імпортний сертифікат
Сертифікат кінцевого споживача
Висновок Служби безпеки України (СБУ) про те, що товари не належать до спеціальних технічних засобів та товарів подвійного використання
Лист-роз’яснення Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України

Переглянути рекомендаційний лист нашого клієнта

Більш детально тут. Навіть невелика невідповідність українським митним правилам може призвести до затримок і збільшення витрат. Оскільки законодавство в цій галузі є мінливим, іноземним компаніям, що бажають продати свій товар в Україні, важливо одержати консультацію експертів при роботі з українськими митними органами.

Аудит зовнішньоекономічної діяльності та оцінка відповідності

Перевірки та постаудити є звичайною практикою українських митних органів. Основною метою таких заходів є виявлення фактів заниження або недоплати мита, інших платежів, а також порушень законодавства, тому усі експортери та імпортери повинні належним чином вести відповідну документацію. Ми перевіримо Вашу первинну документацію (відповідні облікові та комерційні документи) на предмет її відповідності як тарифним, так і нетарифним заходам регулювання та забезпечимо Вашу готовність до потенційних перевірок та пост аудитів митними органами. Наша послуга оцінки відповідності митним правилам імітує проведення реальної перевірки фінансово-господарської діяльності підприємства митними та податковими органами, що допоможе Вам виявити невідповідності та можливі порушення законодавства під час або після митного оформлення. Ми запропонуємо способи виправлення можливих порушень та варіанти зменшення ризиків від можливого застосування санкцій, не переходу права власності на товар, вкажемо на можливості заощадити при сплаті податків і зборів, при відшкодуванні ПДВ, відповідності специфічним вимогами до конкретних імпортерів, тощо. Основний інтерес для торгового співтовариства є оцінка дотримання митних правил імпортера. Оцінка включає в себе перевірку імпортних і експортних операцій, аналіз адекватності внутрішнього контролю імпортера, та визначення відповідності рівня імпортера у ключових областях.

Аудит зовнішньоекономічної діяльності, як правило, проводитися за останні 3 роки і включає перевірку:

1) правильності класифікації імпортованих / експортованих товарів відповідно до Українського класифікатора товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД);
2) правильності заявленої декларантом митної вартості (наприклад, включення роялті, транспортних витрат) і своєчасність сплати митних платежів;
3) дотримання порядку та умов надання тарифних преференцій, наприклад, повне / часткове звільнення від сплати або розстрочок зі сплати митних платежів;
4) правильності визначення країни походження товарів та її підтвердження належною документацією;
5) дотримання умов декларування товарів у певний митний режим (дотримання термінів, належна дозвільна документація), а також правильності застосування спрощених процедур митного оформлення (якщо застосовувалися);
6) дотримання заборон і обмежень, встановлених законодавством про регулювання зовнішньоекономічної діяльності (наприклад, застосування спеціальних санкцій, правильність використання квот/ліцензій);
7) дотримання норм українського валютного законодавства (правило «180 днів», необхідності одержання акту цінової експертизи тощо);
8) правильності здійснення імпорту / експорту інвестицій, а також застосування пільг, пов'язаних з інвестуванням;
9) дотримання інших норм митного законодавства (наприклад, спеціальниі програми в торгівлі як GSP, порушення прав на об'єкти інтелектуальної власності, що внесені до Митного реєстру об'єктів інтелектуальної власності, антидемпінгові / компенсаційні / захисні заходи).

Ми можемо перевірити усю документацію, яку Ви одержуєте або складаєте самі, на предмет її правильності та відповідності законодавству з метою не допустити можливих затримок під час митного оформлення або проблем після оформлення. Також ми можемо представляти інтереси клієнта під час проведення планових та позапланових перевірок зовнішньоекономічної діяльності, що проводяться митними або податковими органами.

Особливо важливо, що всі заяви, що стосуються опису товарів, ціни або вартості, та суми знижок, зборів і комісій бути правдиво і точно сформульовано. Вантажовідправники часто припускають, що комісія, роялті або інші платежі за товари не включаються до митної - це помилка. Після ревізії ми рекомендуємо коригувальні дії (якщо невідповідність виявлено). Оцінка відповідності допоможе уникнути труднощів, затримки, або можливо, навіть штрафні санкції. Це лише загальні коментарі про митне брокерство, що використовується лише для інформаційних цілей.


Підготовка комерційних, транспортних, товаросупровідних, складських документів

Успіх будь-якого зовнішньоекономічного правочину залежить від правильної підготовки відповідних комерційних, транспортних, товаросупроводжувальних, складських документів. Наші досвідчені професіонали допоможуть Вам підготувати такі документи:

- рахунок-фактуру (інвойс), специфікацію, пакувальний аркуш і т.п.;
- авіа-, залізничну (КОТІФ та СМГС), товаротранспортну (ТТН) й міжнародну товаротранспортну накладну (CMR), книжку МДП (TIR Carnet), коносамент (B/L);
- розписку експедитора про приймання вантажу ФІАТА, сертифікат експедитора про транспортування вантажу FIATA, складське свідоцтво ФІАТА, інструкції клієнта з експедирування вантажу FIATA, Мультимодальний транспортний коносамент ФІАТА, необоротну мультимодальну транспортну накладну FIATA;
- складське свідоцтво, подвійне складське свідоцтво, а також інші документи.

Товари імпортовані в якості майнового внеску до статутного капіталу

Якщо товари ввозяться в якості внеску до статутного капіталу в майновій формі, ввізне мито, пов'язане з обладнанням не стягується.
Ми можемо проконсультувати Вас щодо:
- Можливості, умови і наслідки застосування повного звільнення від ввізного мита;
- Порядок митного оформлення, включаючи особливості підготовки декларації на товари;
- Юридична допомога в отриманні необхідних дозволів;
- Отримати попереднє рішення митниці про класифікацію для забезпечення правильного коду класифікації;
- Необхідність та умови застосування особливого порядку митного оформлення, якщо обладнання ввозиться в розібраному стані (часткові відвантаження або комплектний об'єкт) в декількох поставках;
- Необхідність забезпечення безпеки митних платежів в митниці;
- Комерційні та підтверджуючі документи, необхідні для митного оформлення обладнання (наприклад, документи, що підтверджують, що обладнання імпортується в якості внеску в натуральній формі до статутного капіталу, сертифікація тощо).

Представництво інтересів клієнтів у судах під час спорів з митними органами

Під час імпорту або експорту товарів спори з податковими або митними органами є звичайним явищем. Якщо митниця вважатиме, що товар або його код не відповідає опису, кількості або якості, зазначених в митній декларації, або що застосуванню підлягає інша ставка мита, такі код, митна вартість або ставка можуть бути відповідно змінені в бік збільшення платежів. Якщо ж митні органи вважатимуть, що імпортер навмисно зазначив інший код або занижену митну вартість, до нього можуть бути застосовані заходи адміністративної відповідальності у вигляду штрафу або, навіть, конфіскації товарів та/або транспортних засобів.

Будь-яка особа, права та інтереси якої безпосередньо зачіпаються рішенням або бездіяльністю митної служби, наприклад за незаконного арешту або затримки товарів чи транспортних засобів, має право на оскарження порушення митних правил через процедуру адміністративного врегулювання або шляхом звернення до суду.

Якщо Ви зіткнулися з проблемами у відносинах з митними або податковими органами щодо класифікації, визначення митної вартості або країни походження імпортованих/експортованих товарів, відмов у митному оформленні, ініціюванні кримінального або адміністративного провадження за порушення митних правил, наша фірма надасть Вам професійну юридичну допомогу та та представлятиме Ваші інтереси у спорах з цими органами у процесі адміністративного оскарження або в судах.

Крім того, наші досвідчені адвокати всебічно та оперативно допомагають клієнтам оцінити ризики та переваги оскарження фактів накладення штрафів, пені, конфіскації та примусового продажу вантажу контролюючими органами.


Консультування у галузі зовнішньоекономічної діяльності та митного права

Ефективна та безпроблемна зовнішньоекономічна операція – це чітко спланована та гарно продумана операція. Якщо Ви не зробите обов’язкових платежів або не одержите якийсь з необхідних дозволів/погоджень контролюючих органів, це призведе до затримок у митному оформленні та до збільшення затрат (простій, страхування, зберігання, агентські платежі тощо). Таким чином, ми настійно рекомендуємо одержати якомога більше інформації про тарифне та нетарифне регулювання саме до моменту експорту або імпорту товару.

Контрактова площа УкрРос пропонує повний спектр консалтингових послуг в усіх галузях зовнішньоекономічної діяльності та митної справи. Ми можемо допомогти Вам шляхом надання повної узагальнюючої довідки про усі митні платежі та нетарифні обмеження, які треба виконати для експорту або імпорту товару з/в Україну. Оскільки митне законодавство та норми постійно змінюються, бажано попередньо одержати точну та актуальну інформацію щодо конкретного зовнішньоекономічного правочину. Компанії без досвіду в Україні мають попередньо одержати професійну допомогу.

Наші послуги також включають:

• Юридичні висновки, консультування та рекомендації про застосування складних юридичних питань цивільного, господарського, податкового, торговельного, митного права, а також здійснення регулярного моніторингу законодавчих змін;
• Юридичний аналіз, оцінку, та структурування потенційних торговельних операцій й контрактів на предмет відповідності чинному законодавству;
• Підготовку та складання комерційних, транспортних та товарно-супровідних документів (наприклад, рахунки, коносаменти, авіа- та залізничні накладні, транспортні сертифікати та дозволи, довідки про транспортні витрати, пакувальні листи тощо);
• Надання роз’яснень щодо нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності, включно з валютним контролем та можливими санкціями з боку контролюючих органів за його недотримання;
• Юридичне консультування з усіх питань відшкодування ПДВ, повернення надмірно сплаченого мита та інших платежів;
• Представництво інтересів клієнта у відносинах з державними органами та установами;
• Юридичне консультування стосовно ввезення комплексних інвестицій;
• Проведення навчальних курсів та семінарів з усіх аспектів зовнішньоекономічної діяльності та митної справи; а також
• Консультування з широкого кола інших складних питань зовнішньоекономічної діяльності та митного права.

Відстоювання інтересів клієнта під час та після митного оформлення є нашим обов’язком. Наше слово – наша гарантія!

Якщо Ви бажаєте одержати додаткову інформацію або замовити будь-яку з наведених послуг, будь ласка, пишіть нам info@kpl.net.ua або телефонуйте +380 44 3311136

Розрахунки за надані послуги здійснюються шляхом переказу відповідних коштів на розрахунковий рахунок з оформленням усіх необхідних документів (договір, рахунок, Акт виконаних робіт). Уся надана нам інформація розглядається як конфіденційна та використовуватиметься лише для цілей митного оформлення. Більш детально про термінологію в галузі торгівлі та митного права див. тут

   
 
© ТОВ УкрРос 1993-2014. Всі права захищено.
 
 

Rambler's Top100